torsdag 28 januari 2010

valparna är nu 9 veckor

I måndags så var jag hos veterinären med mina små terrorister :) det gick jättebra och alla är friska och krya. Det märks verkligen att det är dags för dom att flytta hemifrån nu.

Idag så åkte Duni till sin familj, dom kom och hämtade henne på eftermiddagen. Hon kommer få det såå bra där, jättegoa människor.

Jag är verkligen jättenöjd med alla valpköpare, dom verkar vara så himla bra alla så jag känner mig så trygg med att valparna nu flyttar.

Jag ska lägga ut dom sista bilderna som jag har tagit på dom och lägga dom under D kullen.

I morgon åker Dulvie till sin familj och i helgen så åker det 4 st till så då är bara lilla Daiki kvar tills på torsdag.

ja just det, torsdag nästa vecka så åker jag ner till Carina på Plymspireas kennel. Vi ska ju sätta ut Daiki ihop så då blir det till att åka in till Borås samma dag.

På fredag ska vi åka runt lite och hälsa på andra kennlar och hundägare. Sen ska vi självklart vara en stund inne på Gekås och handla massor...får passa på när jag ändå är nere hehe.

Lördag är det dags för höftröngten, Aimo och Ezzi har jag med mig ner. Aimo röngtar jag om eftersom han fick c höfter sist och jag vill ha koll på honom hur dom ser ut idag. Ezzi ska röngtas för första gången nu så det lär bli spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar